In plaats van een snelle advertentie zorg je er met e-mailmarketing voor dat je lang in het geheugen blijft én waarde biedt dankzij gerichte en dus afgestemde mailings op basis van interesse. Dankzij persoonlijke marketing automation -en dus een heel stuk minder handmatig werk- bespaar je jezelf ook nog eens een hoop tijd én ga je voor betere conversie, juist omdat je nu veel meer relevantie biedt.
Segmenteer je contacten vervolgens op basis van oriënterende bezoekers en marketing qualified leads, want zo weet je exact bij welke potentiële klanten je -op dat moment- de grootste kans op sales hebt. Begin vanaf vandaag daarom al met één slimme e-mailflow, want zelfs eentje kan al een groot verschil maken. Start daarom slim en groei op een duurzame wijze met perfect afgestemde marketing automations en e-mailcampagnes voor B2B.
Benieuwd hoe jij e-mailmarketing en marketing automation voor B2B effectief kunt inzetten? Start vandaag nog met groeien en het opbouwen van duurzame klantrelaties met een proefaccount bij MailBlue!

